Dag 13 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Kerkhofjes

15 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Hollywood

Vrijdag 14 augustus,
We zitten nu lekker met zijn alle in de lobby van het hotel met een pilsje (Sierra Nevada), Cola, Sinas en 2 mega zakken chips het verhaal van vandaag te typen. Vanmorgen hebben we lekker kunnen uitslapen “8:30 AM” en hebben we ontbeten bij Denny’s. Een gewone bakker hebben we hier nog steeds niet kunnen ontdekken. Ontbijtjes zijn hier allemaal “van dik hout zaagt men planken” niet normaal veel. Na het ontbijt zijn we naar Down Town LA gereden en hebben we door het historisch down Town LA gelopen. Ondanks dat het minder warm is in LA was het naar onze mening te heet om verder te lopen door deze mega stad en hebben we besloten om terug te gaan naar de auto. Met de auto zijn we vervolgens door China Town, Little Tokyo gereden en verder naar Venice Beach. Eenmaal aangekomen en vallet geparkeerd te hebben, hebben we een heerlijke middag doorgebracht op het strand van Venice Beach (lekker luieren). Jeroen & Rick hebben een surfplank gehuurd en zich kostelijk vermaakt in de golven van de Pacific Ocean. Het water was heerlijk en alle “Baywatch” ingrediënten waren aanwezig (behalve Pam) op het strand van Venice Beach. Aan het einde van de dag hebben we lekker gegeten in een restaurantje aan het strand, rond gelopen langs het strand en gekeken naar de krachtpatsers bij “Muscle Beach”. Daarna zijn we richting St. Monica Beach/Pier gereden waar we de zon hebben zien zakken in de Pacific Ocean en heerlijk hebben geslenterd over de pier, gekeken naar de vele vissers en ons vergaapt aan de drukte bij Bubba Gump Shrimp co. Dit restaurant blijkt een spin-off te zijn van de film Forrest Gump.
Oh ja; de wegen in LA zijn niet normaal, de Highways zijn 2 * 6-7 baans, zelfs de weg naar Venice Beach was gewoon 2 * 2-baans.
Morgen gaan we naar Malibu Beach en vervolgens naar ons hotel richting Sequoia National Park.
PS; foto’s volgen z.s.m. Muis is kapot.
좋은 밤 화창한 캘리포니아에서 인사

• 15 Augustus 2015 - 10:31

Tonny:

Jammer John, dat Pamela er niet was......

• 15 Augustus 2015 - 10:38

Miranda:

Hallo avonturiers! Wat is het toch leuk wakker worden elke ochtend met een verhaal van jullie! Het klinkt echt prachtig allemaal! De foto's zijn echte beelden van films die wij kennen van tv. Geniet er nog van deze week. Hopelijk willen jullie nog wel terug naar ons kleine kikkerlandje. En wat zullen de wegen hier straks ieniemienie voor jullie zijn.

• 15 Augustus 2015 - 11:31

Riekie:

Hallo allemaal. Jullie hebben al zoveel gezien, en er komt nog zoveel moois aan. Wat zullen jullie je nietig voelen in Sequoia onder de reuzebomen. Geniet er maar van.Gr.

• 15 Augustus 2015 - 12:37

Willyriet:

Wat zullen jullie raar opkijken als jullie weer terug zijn en hier in helmond door de heistraat willen scheuren met je cadillac haha zal wel wennen worden. Maar weer veel gezien en lekker genoten op het strand. Chinatown lijkt me ook wel de moeite om te bekijken.
    Al met al een hele fijne dag en veel gezien. Geniet ervan want het gaat zo hard, jullie zitten al op de helft. Nog heel veel plezier en tot morgenxx