Dag 23 - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu

Dag 23

Door: Kerkhofjes

24 Augustus 2015 | Nederland, Helmond

Maandag 24 augustus,
Vandaag zijn we dan eindelijk veilig geland op Schiphol om 6:33 AM met de KL642. Het was een vermoeide terugreis,, maar we zijn blij dat we allemaal helemaal heelhuids terug zijn na ons avontuur in USA. Maar helaas USA wil de kerkhofjes nog niet helemaal laten gaan, want bij de bagageband blijkt alleen Jeroen zijn koffer/tas erop te liggen. Navraag leert, dat de koffer/tas van Ilse & Manon rond 10:10 AM op schiphol zullen aankomen en die van John, Linda & Rick pas dinsdag. Hopelijk komen ze allemaal terecht en vlug naar Helmond en Nijnsel. Na deze “teleurstelling” hebben we nog een kopje koffie gedronken op Schiphol met de moeders van Manon en Rick. Deze hadden aangeboden om ons op te halen op Schiphol om ons zo nog een vermoeide treinreis te besparen.
Oh ja, vanavond zullen we ook in Helmond heerlijk slapen met alle extra kussens in onze bedden. Dit keer wel een stuk of 10!......
Nogmaals iedereen bedankt voor de leuke reacties op onze berichtjes.
Groetjes van de Kerkhofjes uit Brouwhuis.

• 24 Augustus 2015 - 13:50

Willyriet:

Wij zijn blij dat na al de laatste avonturen (soms wel even spannend) jullie allemaal veilig weer op nederlandse bodem vertoeven, inderdaad heel moe maar toch zeker wel voldaan.
    Slaap lekker met al die kussens, maar dat zal wel lukken.
    Manon en Jeroen als jullie lekker zijn bijgeslapen en thuis alles uitgebreid op een rijtje hebben gezet, zijn wij ook heel nieuwsgierig naar jullie persoonlijke verhalen en foto,s.
    Wij weten zeker, dat niemand van jullie deze reis zal vergeten want hebben jullie genoten en wij mochten een beetje meegenieten, bedankt hiervoor en voor nu
    Slaap lekker en droom nog even lekker verder nog heel veel naplezierxxxx

• 24 Augustus 2015 - 14:13

Mirjam:

Hoi hoi
    Welkom terug in Helmond.
    Wat een toestand allemaal.
    Fijn dat de moeder van Manon en de moeder van Rick jullie opgehaald hebben.
    Jullie zullen wel bek af zijn maar jullie zullen heerlijk slapen op/met al die extra kussens.
    Tot snel
    Gr Mirjam

• 24 Augustus 2015 - 15:50

Tonny Van Stiphout:

WELKOM THUIS!!

• 24 Augustus 2015 - 18:51

Antoinette & Willy:

We zijn weer helemaal blij dat jullie weer in Brouwhuis zijn! En wij ons Manon weer thuis hebben, jullie ook wel, denk ik hihi.. Dankjewel voor jullie goede zorgen xxx
    Wat zullen jullie heerlijk slapen allemaal in jullie eigen bedje, en heerlijk met al die kussens.
    En die koffers komen ook wel weer..zo duurt het avontuur dan ook weer langer ;-)

Groetjes en voor vanavond welterusten.