Dag 22 - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu Dag 22 - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu

Dag 22

Door: Kerkhofjes

23 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Minneapolis

Zondag 23 augustus,
Hoi het lijkt erop dat USA het nog steeds leuk vind dat de Kerkhofjes op bezoek zijn. De trip naar het vliegtuig in SF via Super shuttle was goed gegaan, het inchecken en het vertrek naar Minneapolis verliep voorspoedig. Echter het weer boven deze stad was blijkbaar zo slecht dat niemand mocht landen en zijn we in een hold terecht gekomen. Na ca. 1 uur cirkelen heeft de Delta crew besloten om uit te wijken naar Omaha om daar te tanken en weer terug te vliegen naar Minneapolis. Bij aankomst op het vliegveld was het een complete chaos, het halve vliegtuig had dus de aansluiting naar Amsterdam gemist. Er was niks geregeld geen eten, hotel enz. Na een uur aan de telefoon zijn we omgeboekt via New York naar Amsterdam. Vlucht nr naar NY; DL2205. Vlucht nr naar AMS KL642. We hebben vervolgens op een soort van kussens en dekens proberen te slapen in terminal D (onder het genot van TV uitzending) en zitten nu aan de koffie met croissants. Hopelijk verloopt het vervolg van dit laatste deel voorspoedig en komen we maandag rond 6:30 aan in Amsterdam. We houden de moed erin.

Groetjes van de Kerkhofjes uit Minneapolis.

• 23 Augustus 2015 - 15:58

Marijk:

hopen jullie morgenvroeg te zien.
    succes met laatste stuk.

• 23 Augustus 2015 - 16:21

Willyriet:

Hopelijk gaat het lukken dat jullie toch maandag in amsterdam aankomen. Dat het nu het allerlaatste moment toch nog fout moet gaan maakt het ook wel weer spannend.
    Hopelijk hebben jullie wel wat kunnen slapen.
    Allemaal een goede en veilige reis terug en houd moed Amsterdam komt in zicht en dan brouwhuis het komt goedxxxxx

• 23 Augustus 2015 - 20:21

Tonny Van Stiphout:

Hopelijk gaat de verdere reis voorspoedig en zie ik jullie snel weer i Helmond.

groetjes
    Tonny