Dag 20 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Kerkhofjes

22 Augustus 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vrijdag 21 augustus,
Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en zijn pas om 10:00 AM gaan ontbijten. Daarna hebben we de bus gepakt naar City Hall en zijn we op goed geluk naar binnen gegaan. Na een soort van security check mochten we binnen en kwamen we in een grote hoge hal met een hele mooie koepel vol met allerlei figuren, beelden enz. Vrijdag bleek ook een populaire dag om te trouwen, want er kwam elke 10 minuten wel een bruidspaar naar binnen om te trouwen. Ook Marilyn Monroe is in dit stadhuis getrouwd. Nadat de dames zich vergaapt hadden aan alle bruidjes en jurken zijn we met de bus naar Alamo Square gereden. Aan deze straat staan de beroemde victoriaanse huisjes, die je ook ziet in oa de serie Full House. De huisjes zijn heel schattig en bijzonder kleurrijk. Na de nodige foto’s genomen te hebben, zijn we naar het Presidio Park gegaan, maar dit viel een beetje tegen. Omdat we nog enkele foto’s bij de golden gate bridge wilden maken, zijn we met de bus doorgegaan naar de brug en hebben we tot de eerste staander gelopen en ook hier weer de nodige foto’s genomen. Na het diner zijn we nog even naar pier 14 gegaan om foto’s van de Bay Bridge en de stad by night te nemen.
We gaan nu lekker naar bed, omdat we morgen weer een lange reis voor de boeg hebben.
Helaas de vakantie zit erop, we zijn ingecheckt en morgen om 11:00 AM vertrekken we weer naar het vliegveld voor de reis terug naar Brouwhuis.
Het is/was een reis voor ons allen, die we nooit meer zullen vergeten. Gewoon weg geweldig.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties op onze verhaaltjes (ook voor ons een vast onderdeel van het programma om s morgens alle reacties te lezen), maar we raden iedereen aan om het toch allemaal zelf met eigen ogen te gaan zien.
Tot ziens in Brouwhuis

• 22 Augustus 2015 - 09:31

Berthie:

Kerkhofjes.
    Dit is dan de laatste ronde. Aan alles komt een eind.
    Deze ervaring zullen jullie nooit meer vergeten.
    Wij wensen jullie een hele goede terugreis naar Brouwhuis.
    Op de verjaardag van ons Paula zullen we jullie nog niet treffen.
    Maar dan horen we de verdere verhalen wel op onze familiedag.
    Groetjes uit Schaijk.

Berthie en Hennie.

• 22 Augustus 2015 - 09:33

Opa Oma :

wij vonden het fijn jullie verslagen , jammer dat ze voorbij zijn maar aan alles komt een eind hopen dat jullie een fijne vlucht hebben tot ziens in helmond xxxxxx zo voor iedereen een .

• 22 Augustus 2015 - 09:45

Jacqueline En Tom:

Een hele goede terugreis en tot morgennnn! Xxxx

• 22 Augustus 2015 - 10:27

Riekie:

Goeie reis terug. Wat hebben jullie veel gezien en genoten. Dat nemen ze je niet meer af. En ik heb genoten van jullie reisverhalen.Groetjes uit Dommelen.

• 22 Augustus 2015 - 10:30

Willyriet:

Ja helaas het zit er bijna op, maar dat het een bevenis is geweest om nooit te vergeten moge duidelijk zijn, wat een avonturen hebben jullie meegemaakt. Manon en jeroen we zijn reuzebenieuwd naar jullie verhalen en foto,s.
    Voor nu slaap nog lekker en voor morgen een hele goede, veilige vlucht terug naar brouwhuis-Helmond..
    Tot gauw ziensxxxx

• 22 Augustus 2015 - 11:07

Antoinette & Willy:

Dit was dan jullie rondreis, die morgen afgesloten wordt door nog een lange vlucht naar huis.
    Wat hebben we genoten van jullie reisverslag iedere ochtend..zullen het nog gaan missen hihi..
    Maar zijn heel blij dat als jullie het ons zelf nog eens navertellen als jullie weer in Brouwhuis zijn.
    Wij wensen jullie een "safe flight home"

• 22 Augustus 2015 - 15:50

Mirjam:

Hoi Hoi

Jammer dat er een eind komt aan alle mooie verhalen van alles wat jullie hebben meegemaakt, ik heb met heel veel plezier jullie verhalen met alle avonturen gelezen.
    Ben benieuwd naar jullie mondelinge verhalen en de foto's natuurlijk.
    Een rustige vlucht terug naar Nederland en tot snel

Gr Mirjam