Dag 14 - Reisverslag uit Tulare, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Tulare, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Kerkhofjes

16 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Tulare

Zaterdag 15 augustus,
Zojuist aangekomen (9:30 PM) in ons motel in Tulare op de weg naar Sequoia National park. Vanmorgen hebben we zowaar een heerlijk ontbijtje gehad bij een Koreaanse Parijse bakker. Dit kleine zaakje had heerlijke croissants, gevulde broodjes, krakeling, enz. en een heerlijke cappuccino. Na dit heerlijk ontbijt (en tevens croissants gekocht voor de lunch) zijn we toch nog maar even zelf naar Beverly Hills gereden om foto’s te maken van de mooie lanen en of we niet toevallig een beroemdheid over Rodeo Drive konden spotten. Helaas niets gezien, maar wel enkele mooie auto’s bij het hotel “Beverly Wilshire”. Er stond, een Bugatti Veyron Carbon uitvoering, Mclaren P1 blauwe uitvoering, Porsche GT3 uitvoering, Rolls Royce met paarse looks en een Mercedes S660. Na deze wandeling door het erg hete Berverly Hills zijn we op zoek gegaan naar het huis van Taylor Swift, N-Beverly Drive 1801, helaas was het huis afgeschermd met groene doeken, dus we hebben geen glimp van haar huis kunnen opvangen. Daarna zijn we doorgereden naar Malibu Beach. Dit strand blijkt ca. 29 mile lang te zijn en zoals verwacht erg druk bezocht. Het was dan ook erg moeilijk om een parkeerplaats te vinden. We zijn wel 10 rondjes moeten rijden totdat er iemand wegreed en we hun plekje konden “inpikken”. We hebben vervolgens weer een heerlijke middag op Zuma Beach doorgebracht. Rick & Jeroen hebben weer heerlijk gesurft en de rest lekker in de zon gelegen en genoten van het uitzicht. Als klapper op de vuurpijl kwamen er ook nog 5 oude vliegtuigen een showtje (fly-by) geven boven Zuma Beach.
Morgen gaan we naar de grote bomen en hopelijke zien we ook nog wat beren in Sequoia National Park..
Welterusten allemaal.

• 16 Augustus 2015 - 08:49

Berthie:

Wereldreizigers.
    Wat is het onbeschrijflijk wat jullie allemaal zie. Maar goed dat jullie zo'n "bemiddelde" en lieve (schoon)ouders hebben.
    Van de verhalen blijven we genieten. Het lijkt momenteel wel op een soort dag-opening. Eerst Kerkhofjes lezen en dan pas de rest.
    Geniet nog allemaal van de komende week. Dat gaat meestal erg snel.
    Groetjes uit Schaijk.
    Berthie en Hennie

• 16 Augustus 2015 - 09:28

Marijk :

Is idd leuk om wakker te worden met weer een reisverslag. Fijn dat jullie zo'n gevarieerde reis hebben. Kun je soms wat uitrusten. Geniet van jullie laatste week.

• 16 Augustus 2015 - 09:51

Antoinette &Willy:

Ik sluit me aan bij "Berthie" het lezen van jullie reisverslag is het begin van onze dag. Heerlijk met een kopje koffie erbij..we hebben al wat foto's van die luxe auto's gezien, wauw!! En jammer dat Taylor Swifts huis was afgeschermd :( dat was anders een mooi plaatje geweest voor Manon ;).
    En heerlijk die stranddagen hebben jullie toch een beetje kunnen bijkomen van al het moois wat jullie gezien hebben.
    Slaap lekker allemaal.

Gr. Uit Brouwhuis xxx

• 16 Augustus 2015 - 12:13

Willyriet:

Weer een behoorlijke active dag gehad gisteren en dat die croissants lekker waren willen we wel geloven. Jammer dat er niets te zien was van het huis van taylor swift,zou toch wel leuk zijn geweest. Maar verder hebben jullie weer een perfecte dag gehad. Nu lekker slapen en voor straks .....gezond weer op. Geniet ze dan weerxxxx

• 16 Augustus 2015 - 13:46

Ine De Jong:

Hallo Kerkhofjes,
    Wat een belevenissen allemaal en wat n avontuur, wat zullen jullie je vergaapt hebben aan die mooie auto's, leuk hoor!