Dag 6 - Reisverslag uit Blanding, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Blanding, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: kerkhofjes

08 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Blanding

Vrijdag 7 augustus,
Net aangekomen in het hotel in Blanding, een bed met 6 kussens, dus wat zullen we lekker slapen. Vandaag naar Arches National Park geweest, dit is een park met natuurlijke bogen in gesteentes. Deze bogen worden gevormd door wind en regen. In het begin vroegen we ons af waar deze Arches dan waren, maar het park begon met een ongelofelijk mooi uitzicht op een weide met gesteentes verspreid over de omgeving. De foto’s die we zullen toevoegen zeggen echt bij lange na niets over hoe mooi dit was en hoe ver ons uitzicht was. Uiteindelijk na een aantal wandelingen zijn we aangekomen bij de Arches. Het zonnetje kwam door, waardoor de tocht toch een beetje zwaar was. De rest van de dag was het bewolkt. In de middag naar Canyonslands gereden, nu we dachten dat het uitzicht van vorige dagen overtroffen was, vielen we weer in de volgende verbazing. Canyonsland is een ruig gebied waar de Green River en de Colorado River een weg hebben gebaand. Ondertussen begint het te regenen en werd het een stuk kouder. Desondanks was het een geslaagde middag. Alle uitkijkpunten kunnen bezoeken, we waren een beetje bang voor de mist en regen, maar het uitzicht was nog steeds geweldig. Je moest wel opletten dat je niet te dicht bij de rand ging staan, want op veel plekken waren geen hekken of afzettingen. Ook nog bekenden (de zus van Inge met haar familie) tegengekomen, super super toevallig! Op de terugweg bij de Pizza hut gegeten, jammie. We genieten allemaal en hebben het gezellig met z’n alle.

• 08 Augustus 2015 - 07:51

Linda :

Oja opa en speciaal voor jou mooie uitzicht foto's, waar we aan de zijkant staan!!

• 08 Augustus 2015 - 08:35

Opa Oma :

hallo allemaal we waren wel verschoten !wij zijn blij dat alles goed gaat .we genieten van alles wat jullie laten weten . gaan dadelijk muziek maken niet zo fijn met dat hete weer .verder gaat hier alles zijn gangetje groetjes van ons missen jullie houdoe .

• 08 Augustus 2015 - 09:49

Antoinette & Willy:

Het is weer prachtig, denk dat wij net zo verbaasd zijn als jullie over hoe mooi iedere bezienswaardigheid daar is. En ja inderdaad je kunt het niet op foto's vastleggen zoals je eigen ogen het zien. Maar nietemin wij genieten hier volop mee. En een beetje regen is denk ik wel even aangenaam geweest.
    Geniet maar lekker van wat nog komt!! Xxx uit Brouwhuis

• 08 Augustus 2015 - 09:50

Marijk :

Het ziet er allemaal geweldig mooi uit. Mooie foto's.zo kunnen wij ook wat meegenieten.
    Veel plezier nog.

• 08 Augustus 2015 - 10:43

Willyriet:

Weer waw hele mooie foto,s en dat het ene nog mooier is dan het andere merken we wel hoe jullie verslagen worden geschreven een beetje regen zal jullie ook wel goed hebben gedaan. Met 6 kussens??? Als jullie nog maar wakker worden haha.
    Nog heel veel plezier en geniet van elke dagxxxx

• 08 Augustus 2015 - 11:42

Simone:

Lijkt wel gefotoshopt!!! Zooo moooi !! Geniet ervan

• 08 Augustus 2015 - 12:56

Oma Ria En Opa Cor:

Heel mooi daar in Amerika, en ook mooie foto's.
    geniet er samen van.

Groetjes uit Helmond xxx

• 08 Augustus 2015 - 13:53

Mirjam :

Hoi Hoi

Even tussen 2 diensten door jullie avonturen lezen en kijken naar de super mooie foto's.
    De laatste foto vind ik wel wat eng alles nat en zo dicht op de rand.
    Veel plezier nog maar dat gaat goed komen.

Gr Mirjam

• 08 Augustus 2015 - 21:24

Ine De Jong:

Super hoor en weet ben je dan klein hé? In page is het leuk te gaan eten in Ken's old steak house

• 09 Augustus 2015 - 22:00

Dorothé En Sjef:

Hoi allemaal ( Manon) wat mooi allemaal wat jullie daar zien en mee maken. Prachtige foto,s mooi gebied hoor. Dat is echt wel genieten zo dat kan niet anders. Nog een fijne reis samen we blijven jullie volgen. Groetjes uit Someren