Dag 5 - Reisverslag uit Green River, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Green River, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Dekerkhofjes

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Green River

Donderdag 6 augustus,

Zo daar zitten we dan in een restaurantje in het plaatsje Green River. Het is hier 20:30 op dit moment. Vanochtend een lekker ontbijtje gehad bij het restaurant, waar we gisterenavond gegeten hebben, hash browns gehad (hele dunne reepjes aardappel), lekker. Daarna naar Bryce Canyon gereden met een ideale tempartuur (25 graden), waar we met onze pas direct konden doorrijden (Ine het werkt perfect en nogmaals bedankt namens de Kerkhofjes!). Onderweg de red canyons gezien, Rick en Linda zijn hier helemaal naar boven geklommen (was erg hoog en stijl). In Bryce Canyon zijn veel verschillende uitkijkpunten, waar we met onze huurauto naar toe zijn gereden. Het is niet uit te leggen hoe mooi dit was. Een prachtig ‘amphitheater’ en weer alles super super groot. Elke keer bleef het uitzicht verassend. Wild life hebben we ook gespot: eekhoorntjes, hertjes en een tamme kraai. De berg leeuwen en ratelslangen hebben we helaas niet gezien.. Daarna 3,5 uur naar ons hotel gereden, maar onderweg opnieuw prachtige uitzichten. We blijven maar foto’s maken, je rijdt van de ene omgeving naar de andere en het is zo verschillend en ontzettend mooi, je kan het gewoon niet met woorden beschrijven !.... Wij willen dan ook iedereen aanraden om Bryce Canyon op je Bucket List te zetten.

• 07 Augustus 2015 - 04:54

Berthie:

Lieve Kerkhofjes.
    Wat een mooi verhaal over jullie ervaringen. Jullie zien en beleven enorme mooie dingen. Fijn dat wij zo mee kunnen genieten.
    Nog een hele fijne reis verder en we blijven jullie volgen.
    Groetjes aan de hele club.
    Berthie en Hennie

• 07 Augustus 2015 - 09:12

Antoinette&Willy:

Wat een mooie plaatjes weer, supermooi daar.
    En Linda & Rick top van jullie!!
    En we wachten weer tot het volgende verslag!

• 07 Augustus 2015 - 10:14

Kaat V Uden:

Hoi,
    Wat een avonturen al beleefd zeg en wat een hoop mooie foto's!
    Leuk om te kunnen lezen wat jullie meemaken.
    Geniet nog lekker!! Gr kaat x

• 07 Augustus 2015 - 10:31

Jan Jongen:

Prachtige landschappen, alleen worden de foto's ontsierd door personen die midden op de foto staan.
    Doe opa een plezier,zet de personen een beetje aan de kant en laat ze meer in het landschap kijken.
    Nog veel mooi weer met met prachtige uitzichten.
    Groetjes, opa & oma

• 07 Augustus 2015 - 10:35

Linsey Van Beers:

Ik ben trouw al jullie verhaaltjes aan het lezen! Het klinkt super allemaal! Ben erg benieuwd maar de foto's! Heel veel plezier samen!

Liefs Linsey

• 07 Augustus 2015 - 10:58

Willyriet:

Waw wat een uitzichten en weer een mooi verhaal en dan nog al die indrukken welke jullie opdoen, fantastisch.
    Wij vinden het dan ook super om mee te kunnen genieten. Wat ons verwonderd, dat jullie er zo fris en vrolijk blijven uitzien terwijl het toch heel vermoeiend lijkt allemaal. Hiervoor respect voor iedereen.onze dag begint nu en jullie slapen maar lekker door.wij kijken weer uit naar het volgende verslag heel veel plezier en geniet vooral.
    Heel veel liefs en groetjes van onsxxxx

• 07 Augustus 2015 - 11:19

Opa Oma :

fijn als we wakker worden en wij jullie verslag lezen en foto

• 07 Augustus 2015 - 11:59

Tonny Van Stiphout:

't is weer fantastisch!

• 07 Augustus 2015 - 12:16

Ine De Jong:

Ja, super is Bryce Canyon hé! van de ene in de andere verbazing, hoe kan zoiets moois ontstaan? Ongelofelijk, Fijn dat de ParcPas goed werkt!........en jullie hebben nog zoveel moois voor de boeg, genieten dus en 's avonds harstikke moe van alle indrukken heerlijk slapen in die mooie grote kingsize bedden, heerlijk tóch!

• 07 Augustus 2015 - 15:01

Angela:

Alweer zo'n mooi verslag. Mooie avonturen en mooie vergezichten super om dit mee te kunnen maken en dat wij er dan thuis ook van mogen genieten. We wachten weer op het volgende verslag. Blijf genieten!!

• 07 Augustus 2015 - 15:09

Ankie:

Hoi Kerkhofjes!

Wat een mooie foto's!! En wat super sportief van Linda en Rick om de Red Canyons er ook even bij te pakken. Al dat gesport bij Body Business toch niet voor niks geweest Lin! En Rick, van jou had ik niks anders verwacht. Maar de rest (vooral John) stelt me dan toch wel teleur om niet ff dat ene bergje te beklimmen...

Ook superleuk die tamme kraai!! Kunnen jullie die niet mee naar huis nemen? Dan noemen we hem Flubbertje.

Nou ik kijk weer uit naar jullie volgende verhaal!! Dus kom snel uit bed (het is bij jullie al 6:00 geweest!) en vergeet niet een boel foto's te uploaden!

Greetings from Helmond, and special greetings for my amazing server Ashley!

• 07 Augustus 2015 - 17:29

Ruud:

Toevalig vorige week nog gezegd dat ik geen Bucket List heb maar ja als ik dit allemaal zie...en mooi dat er hier zoveel mensen meeleven dankzij de verslagen en fotos, probeer ook dit vol te houden!!!

• 07 Augustus 2015 - 17:56

Jacqueline:

Goed gedaaan lin en rick! Mooie foto's allemaaal, jaloers op jullie haha! Zeker iets voor op mijn bucket list ja, als ik dit allemaal zo zie en lees. Dus pap, wanneer zijn wij aan de beurt?? Hahaaa fijn weekend en lekker genieten van alles wat jullie zien en meemaken xxxx

• 07 Augustus 2015 - 21:36

Petra:

Geweldig, je voelt aan de woorden en aan de foto's dat jullie genieten en verwonderd zijn. Een echte levenservaring, en heel aanstekelijk allemaal. Leuk dat zovelen elke dag mee mogen genieten. We kunnen straks niet meer zonder......dus dan nog een tijdje de ervaringen uit Brouwhuis :) om af te kicken...