Dag 4 - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu

Dag 4

06 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Panguitch

Gisteren hebben we geen verhaal geschreven, omdat we een hele lange en zeker super gave dag hebben gehad. ’s Ochtends om 6 uur waren we allemaal klaar wakker (geen tekenen van een jetlag) en zijn we begonnen met een mega ontbijt bij Danny’s. Pancakes, toast, eggs, bacon enz… Een eerste foto genomen bij het Las Vegas sign en ondertussen liep de temperatuur op tot wel 42 graden. Je kan de strip heel makkelijk bezoeken met het openbare vervoer, een bus met lekkere airco. Onderweg hebben we o.a. Luxor (Egyptische stijl), Excaliber, New York, Paris, Venetian, Cosmopolitan, Ceaser’s Palace, Bellagio en Mirage hotel gezien. Heel veel gokkasten, ongelofelijk!! ’s Avonds zijn we teruggegaan voor de show bij Mirage (Vulkanenshow) en de fonteinshow bij het Bellagio meer. Ondertussen hadden we ruim 16 km afgelegd.

Vandaag zijn we gestart met een ontbijt in het Circus Circus hotel en daarna naar Valley of Fire gereden. Dit was prachtig, midden in de woestijn waren opeens grote rode gesteentes te zien. Heel heet, opnieuw 42 graden, dus foto’s maken en rondkijken en dan snel weer in de auto met airco. Vervolgens naar Zion Nationaal Park gereden, waar we met een shuttle bus een rondrit hebben gemaakt. Hier was het bewolkt en een aangename temperatuur. Er zijn verschillende stops, waar mooie uitzichtpunten waren. Een trial gelopen naar Lower Emerald pool, hier was een hele kleine waterval te zien. Nu in augustus is het overal droog, dus de pool was heel minimaal. Rond 18:30 naar ons hotel in Panguitch gereden, een dorpje dat echt niet te vergelijken is met Brouwhuis. Alles ligt ver uit elkaar, echt een Amerikaans stadje. Hotel is typisch zoals dat in veel films te zien is, alle kamers liggen aan de weg (auto voor de deur), ijsmachine en een coca cola automaat. Gegeten in een diner (Flying M) tussen de Americans met een lekker biertje en rose wijntje. Nu zijn we allemaal moe en gaan lekker slapen, groetjes van ons allemaal! Morgen opnieuw een leuke dag voor de boeg, Bryce Canyon.

• 06 Augustus 2015 - 07:26

Antoinette-Willy:

Fijn dat jullie het zo goed naar de zin hebben en dat ontbijt zag er lekker uit hihi..foto's zijn weer geweldig! Zijn weer benieuwd naar het volgend verslag. Onze dag begint hier weer en voor jullie zou ik nu zeggen truste allemaal!!

• 06 Augustus 2015 - 07:55

Peter Maas:

Mooie foto.s...heel veel plezier maar dat gaat wel lukken

• 06 Augustus 2015 - 08:11

Petra:

Geweldig.....kippevel......ga zo door veeel groetjes

• 06 Augustus 2015 - 09:07

Opa Oma :

zijn net wakker vlug kijken op de mail heerlijk dat het zo fijn is mooie foto)s ga zo door ! wij hebben niets te melden groetjes

• 06 Augustus 2015 - 09:14

Ine De Jong:

Hallo Kerkhofjes,
    Wat schrijven jullie super leuk, ik beleef alles weer n beetje mee, zou er zo weer zin in krijgen, werkte het goed met de Parc pas? Veel plezier in Bryce, dat is ook zó schitterd, wat n natuurwonder, geniet ervan

• 06 Augustus 2015 - 10:39

Willyriet:

Waw wat een mooie plaatjes en wat heerlijk voor jullie dat het allemaal zo goed en fijn verloopt. Ja dit word denken we een vakantie om nooit te vergeten.
    Nu lekker slapen, dan weer heerlijk ontbijten(die zijn niet mis zo te zien)en weer allemaal nieuwe indrukken en belevenissen opdoen. Wij fietsen vanmiddag wel naar asten, ook een heel klein onderneminkje haha. Hopelijk kunnen jullie wel de warmte wat trotseren.
    Heel veel plezier en tot de volgende trip maar weer.
    Liefs en groetjes van onsxxxx

• 06 Augustus 2015 - 14:18

Angela:

Wat leuk om jullie verslagen te lezen zeg en wat jullie in deze korte tijd al allemaal gezien hebben. Echt geweldig. Blijf genieten al is het misschien erg warm. Dit wordt een reis om nooit meer te vergeten. Nog heel veel plezier en blijf genieten!! xxx

• 06 Augustus 2015 - 15:04

Tonny Van Stiphout:

Zorg dat je niet dichtgroeit door die enorme ontbijten!

Groetjes
    Tonny

• 06 Augustus 2015 - 23:37

Judith:

Wat geweldig om jullie zo te volgen!!!
    Zitten met jullie mee te genieten, ga zo door!
    Groetjes van de vennetjes

• 07 Augustus 2015 - 00:21

Ad & Jolanda:

We genieten van jullie foto's en verslagen, kei mooi daar ik zou zeggen geniet er met volle teugen van dit maak je niet elke dag mee, en wij genieten met jullie mee, HAVE FUN