dag 1 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Kerkhofjes - WaarBenJij.nu

dag 1

02 Augustus 2015 | Nederland, Schiphol

Hoi allemaal, bedankt voor alle lieve berichtjes. we zijn in gecheckt in het hotel en zitten nu op Schiphol plaza te eten bij Per Tutti. Dollars zijn in de pocket. Straks lekker slapen en vroeg op om te vertrekken naar Las Vegas.
Iedereen die nog moet gaan een hele fijne vakantie, goede reis en tot over 3 weken.
Groetjes van ons allemaal.

• 02 Augustus 2015 - 19:06

Mirjam:

Hoi Hoi

Het is nu eindelijk echt begonnen, jullie vakantie en morgenvroeg op weg naar Amerika.
    Op tijd naar bed met z'n allen, hopelijk slapen jullie een beetje( sommige van jullie zullen geen moeite hebben met slapen haha)
    Een rustige vlucht vanuit Schiphol naar Amerika.

Gr Mirjam

• 02 Augustus 2015 - 21:18

Tonny:

Goeie reis morgen,
    Groetjes Tonny

• 02 Augustus 2015 - 21:28

Petra:

Heel fijne vlucht allemaal, en een heel fijne start van jullie zeeer gegunde rondreis. Verheug me op de foto's :):) Groetjes van ons.

• 02 Augustus 2015 - 22:22

Antoinette & Willy:

Hopelijk kunnen jullie allemaal goed slapen om morgen aan een geweldige reis te beginnen!! Een hele fijne vlucht en een geweldige vakantie gewenst, groetjes en x-jes uit Brouwhuis en een pootje van Bobbie ✈️

• 02 Augustus 2015 - 23:36

Berthie En Hennie:

Het begin is gemaakt. Lekker slapen en gezond en fit weer op. Goede reis.✈️✈️✈️

• 02 Augustus 2015 - 23:48

Ankie:

Spannendd!!!! Goede reis morgen en lekker slapen

• 03 Augustus 2015 - 09:32

Ine De Jong:

Hallo Kerkhofjes,
    Jullie zitten nu in het vliegtuig op weg naar Las Vegas, ik ben nu aan het werk en denk aan jullie, heel veel plezier, geniet ervan, ik blijf jullie volgen, wat zullen jullie je ogen uitkijken in LV, super cool,

• 03 Augustus 2015 - 11:46

Willyriet:

Op dit moment zitten jullie hoog in de wolken, kijk goedrond en geniet. Wij leven helemaal met jullie mee.
    Wij wensen jullie een goede rustige en veilige vlucht en dan....".yoep veilig landen in AMERIKA. Liefs en tot daarxx

• 03 Augustus 2015 - 15:49

Opa En Oma :

Jullie kunnen bijna zingen we zijn er bijna groetjes opa oma

• 04 Augustus 2015 - 09:48

Angela:

Als het goed is zijn jullie gearriveerd. Geniet van al het moois wat jullie te zien gaan krijgen en ook zeker van elkaar. We blijven jullie volgen xxx